mandag 29. september 2008

det ble en pike!

prinsesse märtha louise nedkom med ei velskapt jente idag 29. september klokka 12.53 i heimen sin i lommedalen. jenta får namnet emma tallulah. 
gratulasjonar og lukkeynskjingar kjem frå åse marifjæren.
kva med namnet. den fyrste assosiasjonen eg fekk var demi more og bruce willis. i 1994 fekk dei ei dotter som dei kalla tallulah belle. ganske merkjeleg at den fyrste du skal tenkje på når prinsessa får ei dotter, er demi moore. emma derimot, er jo blitt eit veldig vanleg namn dei siste åra. i 2003-2005 var dette det mest populære namnet å gje nyfødde born, dersom dei var jenter. 6571 kvinner har emma som namn idag. kan hende det er 6572 no då. ifylgje statistisk sentralbyrå er det 3,2,1 eller 0 som har namnet tallulah i noreg idag. vi kan vel her og no stadfeste at det ikkje er det siste.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Ifølge wikipedia betyr Tallulah "leaping water" - hoppende vann? Det er også en sang av Jamiroquai, den skal jeg sjekke på Youtube NÅ: rolig funky sak ja..Men nå har jeg funnet kilden til navnevalget tror jeg..Some people say you know you can't believe, Jamaica has a bobsled team - ringer det en bjelle? Boben fra Kalde Rumper het Tallulah nemlig og hva bedre å oppkalle datteren sin etter enn det? Bob-bob.

Åse sa...

hahaha :D prinsessa har kalla opp ungen sin etter jamaica sitt bobsled team!! eg hugsar forresten den filmen veldig godt.
skal me lenkje denne bloggen opp til artikkelen eller..

Åse sa...

heiter det forresten ikkje bobsleigh?
"jamaica is having a bobsleigh team"

Marianne sa...

Ja det trodde jeg også men på nettet står der bare bobsled så da regner jeg med at flertallet vinner. Sanka ya dead? Yeah man..