søndag 21. september 2008

Hmm..

Rart hvor lat man kan være på en søndag. Nå sitter jeg, skrubbsulten, klokken ti på ti på kvelden og har drømt om en Peppes Pizza i ca to timer. Og en hamburger fra Bon Apetitt i ca fire timer før det. Og den tanken bar jeg på fra jeg stod opp idag så da kan du raskt regne deg frem til når jeg stod opp. Men gidder jeg gå ned til Peppes eller for den saks skyld Bon Apetitt, som begge ligger fem minutts avslappet gange herfra? Neida. Og gidder jeg ta opp telefonen og ringe og få pizzza levert til døren? Neida. Da sitter jeg heller sulten foran pcen og drømmer. Og drar meg forhåpentligvis snart ned til stekeovnen og hiver inn et par ciabattas fra ICA.

2 kommentarer:

Åse sa...

vips så er du straks mykje billegare i drift!
den peppes´en kan du ha tilgode til 22. oktober -då kan du få sex og singelliv filmen med på kjøpet!! :-o
must have must have!

Marianne sa...

:D:D:D takk for tipset frøken!! Jepp har spist mat for ca 20 kr idag..