fredag 12. september 2008

Det fins et lys i den mørke tunnelen sa Wenche Myhre

Jaja så her var vi igjen..endelig fredag og ser snart lyset i enden av min 60-timers arbeidsuke....en godtepose og litt Lady Gaga holder på å fordøyes så da blir alt snart bra. Kjøpte forresten en is isted - frutz - trodde vi var over det der koz og klemz greiene for en stund siden..jaja. Men var jo pinadøtte bær inni isen! :@ P-JUK! Har fått litt dilla på Lady Gaga denne uken, utrolig funky musikk og kunne jeg fått byttet stil for en dag så hadde hennes vært kul å prøve :) Nå håper jeg at storby-Jenny aka Åse kan leve ut helgelivet for meg og fortelle alt om det her på bloggen - VEEELDIG gjerne med antrekksbilder etc.!! Selv skal jeg rocke med en fiskegrateng snart haha slå den!

2 kommentarer:

Åse sa...

HAHA :D ja visst du lovar å kome med 100% ærlig tilbakemelding kan eg prøve å ta ein fotomotesession. muleg den må slettast umiddelbart etterpå menmen! dagens innkjøp (på vestkanten av alle plasser:) : svarte høge skinnstøvlettar UTEN helar, ei grå, lang strikkejakke, ein grå fin-strikka topp med pølsehals og korte armar. ellers har eg vore med mannen på match igjen og funne meg ein grå kjolesak. eg går for grått i haust!
godt at denne veka snart er over?

Marianne sa...

Veldig godt.. Innkjøp høres ihvertfall kjempefint ut!! Jeg óg er litt på det grå for tiden. Tar på meg grå kjole imorgen til åpningen og en sort strikke t-skjorte over i think :) Gleeeder meg til photos!! :D