fredag 26. september 2008

siste nytt frå laksevåg senter

har de hatt gravøl med dressmannkonsernet marianne? dressmannbutikken på laksevåg senter er nemleg lagt ned. skjønar ikkje heilt kvifor denne ikkje skulle gå bra, det er vel nettopp målgruppa som sviv rundt der heile dagane. men før den lukka dørene -eller gitteret rettare sagt, fekk min mann seg 4 nye slips. 3 rutete og eitt raudt. fine.
vidare har møre konfeksjon også ei markedsføring som kan tyde på opphøyrsalg. "fyll ein pose for 350,-" her tenkjer eg å finne mamma sin julepressang. reknar med ho ikkje les dette.

9 kommentarer:

Marianne sa...

Hmm dette høres mystisk ut..det er ikke laksevåg senter som står for gravølet da? Konsernet går glimrende men er vel alltids en sjans for at de har luket ut et svakt ledd? Inte vett jag..

Åse sa...

ja det var det eg meinte. at de tek gravøl når "ein må ut".

Anonym sa...

--æææææææææææææææææææ-ææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææååårftgg

Marianne sa...

Om du skulle lure på hvem denne mystiske Oscar med så mye på hjertet er, så kan det være han bor på samme adresse som jeg.. Anywho, mamma syntes det var forferdelig morsomt med denne julegaven til mor på Møre Konf.. Snart skal jeg og drikke øl med din kjære søster. Skal du ut på storbylivet ikveld? Vi burde legge ut kommentarene våre som innlegg istedet, da hadde vi hatt 5 ganger så mange innlegg by now..

Anonym sa...

Til info: Det skal bli Vinmonopol på Laksevåg senter der Dressmann var. Så det e ikkje så gale at det ikkje e godt for noe ;)

Åse sa...

:-o
:-o
:-o
:-o
:-o
:-o
:-o
vinmonopooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!

Åse sa...

det der med møre konfeksjon var visst ingen god idé likevel.. eg var nede og kikka, og klærne passa betre til bestemødre enn til mødre. var det dette nina forutsåg kanskje?

Anonym sa...

Både og Har selv aldri vært og shoppet på Møre Konfeksjon , men tror nok ikke det er helt rette stedet nei For å kommme til poenget Det jeg syntes var morsomt var kommentaren sitat: " fyll ein pose for 350,-" Mye gave for en billig penge .FY !

Åse sa...

veldig mykje gåve for pengane ja! men ingen potensiell mottakar.. kan jo evt kjøpe ein pose og gje til dei heimlause. årets gode gjerning!