tirsdag 1. september 2009

hærland dussen



eg eeeelskar anne-kat! og etter dette bildet å døme, ser ho betre ut no enn nokonsinne! hår, kropp, sminke -perfekt! 
m e n    -sveitteringar. dette problemet har eg óg stadig vekk, så eg skal ikkje gjere narr av det, men det må då finnast eit triks for å sjule det når du veit at du kjem til å bli fotografert iløpetav kvelden?! ikkje veit eg, og det er kanskje greitt at me ser at kjendisar også er menneskelege. kanskje det no er in med sveitteringar? it's the new black liksom. 
anne-kat blir uansett betre med tida. ho eldest med hell. så lenge ho ikkje slankar seg på dop då.


4 kommentarer:

Marianne sa...

Hehe hestedop!! Jeg forundres hver gang noen lar seg provosere av Anne Kath...hun er jo slik en elskelig ung frøken! Men jeg må innrømme at jeg synes hun er like flott med +20 kilo :) Svetteringer vet jeg lite om =D tjoho

Åse sa...

eg føler meg veldig slem :(

Åse sa...

men det er viktig å legge alle fakta på bordet!

Marianne sa...

Hehe nei Anne Kath ville sikkert være fornøyd med din smiger!