tirsdag 9. november 2010

sei NEI til pels!

i den siste tida har det blitt sett fokus på pelsdyrnæringa og dyremishandling. når eg ser bileta som vert klistra opp på dagbladet sine nettsider og nrk sine nyhetssendingar blir eg kvalm. eg snur meg vekk, scrollar ner eller skruer av. dette orkar eg ikkje å ta innover meg. men dyra treng at me ser dei! me må sjå at dei manglar ein fot eller eit øyre, eller at dei virrar rundt i buret sitt fordi det har klikka for dei etter å ha sitte i dei knøttsmå bura sine. dei kan ikkje snu seg vekk eller scrolle nedover i påvente av noko betre. det einaste som ventar dei er døden, for den einaste grunnen til at dei lever er så dei kan døy og gje pelsen sin til eit menneske.
eg skreiv tidlegare om ei kåpe eg hadde lyst på med ein deilig pelskrage. -dersom dette er ekte pels er det heilt uaktuelt å kjøpe denne kåpa. eg håpar mange andre vel vekk plagg med pels i vinter! vern om dyra våre!

2 kommentarer:

Marianne sa...

hør hør! jeg kan ikke se slike bilder fordi da gir jeg opp hele verden. men jeg kunne aldri funnet på å gå med en ekte pels og etter debatten fikk fart på seg har jeg også mistet lysten på å bruke plesen min (les: fake fur). ja til dyrepoliti, jeg verver meg på dagen! forresten hørte jeg at b-young bruker ekte pels, om dette stemmer vet jeg ikke men .. where there's smoke there's fire ..

alesta sa...

Herlig selmotsigende overskriftene og bildene på de to postene her! Men greit det ble avklart i teksten da.