fredag 20. mars 2009

Landeplage


Hvor fantastisk er ikke dette bildet?? Både jeg og Åse er stor fan av NRK nett-tv og Landeplage er et av programmene jeg av mer eller mindre uforståelige grunner ser på. Da jeg tidligere ikveld så hittil nyeste program, omhandlende Jørn Hoel og hans "Har en Drøm" gikk det opp for meg at Jørn faktisk var en megahunk back in the day!! Greit nok at jeg egentlig var aaalt for ung til å tenke på gutter da Jørn Hoel slo igjennom som popartist, men det stoppet meg jo ikke fra å være tilnærmet lik besatt av Morten Harket!?! Men den barske nordlendingen og hans sex-appeal gikk meg virkelig hus forbi. Til nå. Og nå er det strengt tatt for sent.

I programmet før dette, tok Ravi for seg landeplagen "When Susanna Cries", og jeg klarer jo selvsagt ikke å holde meg for god til å poste noen look-alike-montasjer...

Hadde Espen giddet å barbere seg før han satt der på bussen med Ravi, så hadde han muligens ungått denne montasjen..men nei, likheten er for god..



I sine yngre dager, under artistnavnet Sway, var stilen mer i retning the Rasmus-vokalist Lauri Ylönen (og jeg får seriøst litt dårlig samvittighet for å dra Lauri ned i sølen nå..).

http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/571


2 kommentarer:

Åse sa...

haha :D er det samantha fox eller!?!
og så sissel!
eg har på mi side alltid hatt våte draumar om jørn hoel

Marianne sa...

XD Jepp the fox herself!