mandag 19. januar 2009

stor kjærleik!



endeleg! etter ei ventetid som verkar som fleire lange år er ein av mine favorittseriar tilbake. big love!
denne serien er heilt genial, men eg klarar likevel ikkje heilt å skjøne kva det er eg likar så godt med den. eg blir irritert og provosert når eg ser på livet som mormonerane lever, med kvinneundertrykkjing og bigami. likevel er det så glimrande skodepelarprestasjonar og ei så til tider uforståeleg og merkverdig historie som blir fortalt at eg berre følgje med!
god fornøyelse!

9 kommentarer:

Åse sa...

der var den komen ja! eg skal ikkje sei kor, men det er sjørøverar i sikte

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

hæ? Her fikk jeg ihvertfall svar på hvor mange ord det er mulig å presse inn på fireogethalvtminutt..jeg tror Gilmore Girls hadde forrige rekorden.. Ser ut som masse drama og intriger i Big Love!

Åse sa...

hahaha XD gilmore girls kan vel knapt bli meir plagsomt!?
ja.. dei snakkar ikkje så mykje i sjølve serien som forteljaren her gjer. heldigvis. but we love! big love!

Marianne sa...

omg ørene mine spruter blod når jeg ser på gilmore girls..! Ekkelt men sant(..?)

Åse sa...

veldig ekkelt, men ganske morosamt óg når eg ser det levande for meg.
gjer du det altså rory?
ja eg gjer det lorelaaay, trur du ikkje på meg?
joda det er ikkje det, heller det at eg ikkje heilt klara å sjå for meg øyrer sm blør.
joda det er veldig enkelt, barra sjå for deg øyrer, og blod. der!
åh! var det så enkelt altså!?
mhm!
ok skal me gå å ha putekrig snart no?
ja! slik som alle mødre-døtre har!
sjølvsagt.

Åse sa...

eg merkar no kor enkelt det er å skrive eit manus.
for gilmore girls sjølvsagt. berre skriv ned alt som kjem inn i hovudet ditt.
vips -manus!

Åse sa...

uff eg klarar ikkje å halde på rettskriven nynorsk når eg skriv ned alt som kjem i hovudet på meg :(

Marianne sa...

gilmore girls - sponsored by friele